عمومی | دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

کسب مدال برنز المپیاد برای اولین بار توسط دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج


سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: تیم المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی یاسوج در یازدهمین المپیاد دانشجویی کشور موفق به راهیابی به ۱۰ تیم برتر حیطه آموزشی پزشکی گردید و گرنت مرکز تحقیقات راهبردی آموزشی علوم پزشکی به آنها تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،دکتر سیده نازآفرین حسینی گفت: خاطره روزبهی در المپیاد دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور موفق به کسب مدال برنز شد.

وی تصریح کرد: این اولین بار است که در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حیطه آموزش پزشکی دانشجویی موفق به کسب مدال برنز شود و خاطره روزبهی دانشجوی پزشکی عمومی در حیطه آموزش پزشکی توانست این مدال را از آن خود کند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اضافه کرد:ضمن تبریک به تیم المپیاد دانشجویی حیطه آموزش پزشکی دانشگاه و دانشجو خانم روزبهی ،از دبیر علمی این حیطه دکتر حبیب اله رضایی و تمام دست اندرکاران تشکر و قدردانی می نمایم.

دکتر سیده نازآفرین حسینی خاطر نشان کرد: دانشجویان حیطه کارآفرینی نیز موفق به کسب دو دیپلم افتخار شدند و اینجانب ضمن تبریک به این دانشجویان کمال تشکر را از دکتر هارونی دبیر علمی این حیطه دارم.

وی ادامه داد: این موفقیت را به ریاست دانشگاه و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می نمایم و آرزوی موفقیت روز افزون ب رای دانشجویان عزیز را دارم.۳