عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

ارائه مطلوب خدمات سونوگرافی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام:

ارائه مطلوب خدمات سونوگرافی در دانشکده علوم پزشکی تربت جام

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت : هر موردی که با نظر پزشک متخصص نیازمند اقدام و مداخله اورژانس باشد خدمات سونوگرافی به سرعت انجام می شود

به گزارش خبرنگار وبدا جام ، دکتر هومن محمد زاده گفت : سونوگرافی یکی از ابزار های معاینه پزشکی است و وسیله ای است که همه پزشکان به فرا خور باید از آن برای تشخیص بیماری استفاده کنند.
وی تصریح کرد : با توجه به حجم زیاد مراجعین به بیمارستان سجادیه تربت جام و درخواست سونوگرافی در سطح حوزه بهداشت و درمان شهرستان متقاضیان زیادی به بیمارستان مراجعه می کنند و بنا به شرایط بیمار ، وقت پزشک و حضور بیماران بستری و اورژانسی خدمت رسانی به بیماران مدت زیادی به طول می انجامد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان کرد : خدمات اورژانس تحت هیچ شرایطی متوقف نمی شود و مواردی که حالت اختیاری و غیر اورژانسی باشد در فضای دولتی در نوبت قرار می گیرد و با توجه به بیمه سلامت و بودجه ثابت که هر ماه در اختیار بیمارستان قرار می گیرد باید بحث نوبت دهی را در تعداد مریض ها رعایت کنیم .

دکتر محمد زاده گفت :شهروندان باید دقت کنند از مراجعه غیر ضروری به بیمارستان بپرهیزند تا نوبت بیمارانی که نیاز سریع به خدمات بیمارستانی دارند ضایع نشود و درمورد  هزینه های درمانی شهرستان صرفه جویی شود  باید در این مورد فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد .