عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

اولین جلسه طرح ارزیابی شورای عالی اعتبار بخشی فرهنگی در مرکز آموزشی و درمانی بعثت


با هدف ارزیابی شورای عالی اعتبار بخشی فرهنگی در بیمارستان‌ها، نخستین جلسه این شورا با حضور دکتر اصغری و اعضای کمیته انطباق در مرکز آموزشی و درمانی بعثت همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، نخستین جلسه طرح ارزیابی شورای عالی اعتبار بخشی فرهنگی با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، رییس و مدیر مرکز آموزشی و درمانی بعثت همدان و اعضای این شورا در سالن جلسات این مرکز تشکیل شد.

دکتر «سیده زهرا اصغری» سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه این جلسه با اشاره به رتبه سال گذشته این مجموعه در طرح انطباق اظهار داشت: موضوع پوشش حرفه ای مبحثی است که باید به آن توجه شود چرا که عملکرد و نتیجه این کار در واحد دیگر نیز به حتم دیده خواهد شد.

وی در ادامه با ابیان اینکه در حوزه مسائل فرهنگی، ما در معاونت فرهنگی و دانشجویی همراه و همکار با بیمارستان ها خواهیم بود و با آسیب شناسی پیشرفت کرده به جلو پیش حرکت خواهیم کرد افزود: مرکز آموزشی و درمانی بعثت با وجود شلوغی و تعداد بالای مراجعان و بیمار، از بهترین مراکز درمانی در سطح استان به شمار می رود.

مهندس «حمید کیانی» مدیر مرکز آموزشی و درمانی بعثت همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این مرکز موفق شد در کنار فعالیت های خود، رتبه نخست طرح انطباق را در بین بیمارستان های استان در سال گذشته کسب کند تصریح کرد: سعی ما بر این بوده تا نواقص و ایرادات مرتفع شوند.

دکتر حسن زائری لطف مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه امور فرهنگی در این مرکز بیان داشت: در انجام امور طرح های فرهنگی باید با برگزاری جلسات متعدد نقطه نظرات را بیان کرده تا با همکاری و تعامل بتوانیم از کاستی به سوی پیشرفت حرکت کنیم.

حجت الاسلام فرهانیان معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز از سطح بالای امور رفاهی برای مراجعین و کارکنان و تعامل مثبت این مجتمع با خیرین و گروه‌های مردم نهاد در این مجتمع ابراز رضایت نمود و اذعان داشت که با وجود حجم بالای مراجعه کنند و کارکنان در این مجتمع عزم جدی و تلاش وافری برای ایجاد این موارد وجود دارد.