عمومی | دانشگاه تهران

استاد پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، عضو آکادمی هنرها و علوم اروپا مدیترانه شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس دانشکده‌های فنی ، دکتر جواد فیض، در نشست اخیر این آکادمی که برای سال ۲۰۱۹ برگزار شد، به‌عنوان عضو منتخب، به عضویت این اتحادیه درآمد.
آکادمی هنرها و علوم اروپا-مدیترانه یک آکادمی بین‌المللی است که در سال ۲۰۱۰ توسط دانشمندان برجسته بین‌المللی تاسیس شده و مقر آن در کشور یونان است. این آکادمی، به انجام پروژه‌های علمی و مفاهیم بنیادی علم، هنر و فناوری در جهان می‌پردازد و اعضای آن باید در رشته خود، از سرآمدان علمی جهان بوده و توسط مراجع و دانشمندان برتر همان رشته مورد تایید باشند. در این آکادمی هم‌اکنون ۸۷ عضو از میان دانشمندان برجسته بین‌المللی حضور دارند.
دکتر جواد فیض ، پیش از این افتخارات ارزشمند دیگری را نیز کسب کرده است که از جمله می‌توان به: دریافت نشان درجه یک پژوهش دانشگاه تهران، رتبه نخست جشنواره بین‌المللی خوارزمی، چهره درخشان انجمن مهندسی برق ایران، معرفی جزو ۱% دانشمندان برتر جهان بر اساس (ISI, JCR) Web of Science ، دریافت مدال نقره اینیشتن از یونسکو، استاد نمونه کشوری از دانشگاه تهران، پژوهشگر پیشکسوت مهندسی برق ازسوی IEEE بخش ایران و استاد برجسته بنیاد نخبگان و مولف برتر بین‌المللی در مهندسی برق اشاره نمود.