عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

دیدار سرپرست دانشگاه با مجریان و هنرآموزان مدرسه تابستانی نانو

دیدار سرپرست دانشگاه با مجریان و هنرآموزان مدرسه تابستانی نانو جمعه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

سرپرست به همراه معاون تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی کردستان پنج شنبه شب راس ساعت ۲۲:۰۰، ضمن حضور در محل برگزاری مدرس تابستانی نانو، از نزدیک در جریان روند برگزاری دوره قرار گرفته و سپس به صورت مستقیم با مربیان و هنرآموزان صحبت نمودند.

به گزارش وب دا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از مجریان دوره، گفت: خوشحال هستم که امشب خدمت شما جوانان ایده پرداز، خلاق و پژوهشگر هستم و این روحیه شما نوید ساختن آینده ای بسیار روشن را برای کشور به ارمغان می آورد.

دکتر وحید یوسفی نژاد وارد شدن به حیطه های جدید و نو علوم و وارد نمودن دست آوردها به تولید، صنعت و خدمات را در استان و کشور ضروری بیان نمود و گفت: برگزاری این دوره که در قالب مدرسه تابستانی نو است بسیار فکر خوبی است زیرا گروهی کار کردن، فکر کردن و آموختن این امکان را فراهم می نماید که فکرها را با هم تجمیع نموده و پروژه های بهتر و تازه تری را باز تولید نمایئم.

وی گفت: تفکر و کار گروهی راهی به سوی آینده نگری و آینده پژوهی است و در کارها و سیستم های پیچیده و سخت منجر به توسعه می گردد.

در پایان این دیدار پس از بیان نظرات و پیشنهادات حاضرین، در خصوص بهبود فرآیندها تصمیم گیری شد.

گفتنی است مقرر شد که دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ایده های برتر در این دوره در قالب طرح پژوهشی حمایت مالی نموده و نیز از ارائه دهندگان طرح های برتر تقدیر به عمل آید.