عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

در صدد صدور مجوز مرکز بین‌الملل رهآورد المپیاد دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری هستیم

به گزارش ستاد خبری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی شهرکرد؛ دکتر محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در جلسه شورای مرکزی مناطق از پیگیری برای دریافت مجوز راه‌اندازی یک مرکز بین‌المللی برای استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سیاست این دانشگاه طی سال‌‌های اخیر جوان‌گرایی در پذیرش دانشجو بوده است و با توجه به گروه سنی افراد شرکت کننده در المپیاد این سیاست نیز به خوبی مشهود است.

وی با ضمن بیان میزبانی بسیار خوب شهرکرد از دانشجویان دختر شرکت کننده در این المپیاد طی هفته گذشته، افزود: شرایط اقلیمی و آب و هوایی بسیار خوب استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت مناسبی را  برگزاری المپیادهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رقم زد.

دکتر محمدحسین امید عنوان کرد: استقبال دانشجویان از المپیاد، نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است به طوریکه در این المپیاد شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی مشارکت دانشجویان هستیم.

وی ضمن اشاره به زمان پذیرش دانشجو برای مهرماه سالجاری ادامه داد: از ۲۷ مردادماه سالجاری پذیرش دوره کاردانی و از ۵ شهریورماه پذیرش دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز می شود و پیش بینی می کنیم در سال تحصیلی جدید شاهد ورود دانش‌آموزان نظام جدید آموزش و پرورش هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: طی ۲ سال اخیر به ۳۲ مرکز علمی کاربردی در کشور مجوز راه‌اندازی داده شده است و برای اخذ این مجوز، وجود محیط کارگاهی الزامی است.

#علمی_شو_کاربردی_شو

#المپیاد_بر_بام_ایران