عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

ارزیابی هیئت اعتبار بخشی آموزشی بیرونی از مرکز آموزشی درمانی فاطمیه


تیم ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز آموزشی درمانی فاطمیه  بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی فاطمیه، جلسه ارزیابی اعتبار بخشی آموزشی وزراتخانه‌ای با حضور تیم ارزیاب به مدیریت دکتر جباری برگزار شد.

این بازدید با برگزاری جلسه معارفه در واحد آموزش با حضور رییس مرکز دکتر علیمحمدی، دکتر داوری معاون آموزشی، دکتر جوزی مدیر و متخصصان و مسئولان واحد آموزش و اعتبار بخشی آموزشی و پژوهشی مرکز برگزار شد.

دکترعلیمحمدی با خوشامدگویی به تیم ارزیابی‌کننده ابراز امیدواری کرد که مرکز آموزشی درمانی فاطمیه بتواند از راهنمایی‌های آموزشی هیئت ارزیابی بهره‌مند شود و توصیه‌های آنان را در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف آموزشی بکار بندد.

در ادامه دکتر زمانی مدیر گروه زنان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی مرکز پرداخت.

هیئت ارزیاب  آموزشی، مستندات سنجه‌های اعتبار بخشی را بررسی کردند و در ادامه با رییس و مسئول بخش‌ها، واحدهای پاراکلینیک مصاحبه نمودند.

این ارزیابی با بازدید میدانی از بخش اورژانس، کتابخانه، رادیولوژی و پاویون انترن‌ها، رزیدنت‌ها، اساتید و دپارتمان پرستاری و مامایی به پایان رسید.

دکتر جباری ضمن تشکر از تلاش و تعهد در پیگیری فرایندها و اقدامات در حوزه آموزش و پژوهش و ارتقای سطح علمی دانشگاه علوم پزشکی واحد همدان از همکاری مسئولان مرکز آموزشی درمانی فاطمیه در این زمینه قدردانی کرد.

جمع‌بندی اعتبار بخشی در واحد آموزش بالینی انجام شد و هیئت ارزیابی از همکاری هیئت رییسه و کارکنان مرکز فاطمیه تشکر کردند.