عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از شرکت پادیا طب در راستای تجاری سازی محصولات دانش بنیان

دکتر کوهپایه زاده : همکاری مشترک با شرکت پادیاب طب فرصت مناسبی برای تجاری سازی محصولات دانش بنیان است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه، دکتر متولیان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر ناصری پور مدیر پروژه راه اندازی مرکز طب بازساختی و دکتر پورنیک رییس مرکز رشد و نوآوری روز سه شنبه ۱۵ مردادماه از شرکت پادیاب طب در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید نمودند.
دکتر کوهپایه زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه عنوان داشت: در مسیر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم لازم است با شرکت ها و واحدهایی که می توانند در زمینه تجاری سازی محصولات دانش بنیان بویژه در حوزه سلامت کار نمایند ، ارتباط مناسب برقرار کرد.
رییس دانشگاه بیان کرد: از این نظر ،امروز به همراه همکاران بازدیدی از شرکت پادیاب طب با هدف یافتن راههای مناسب برای همکاری متقابل در زمینه تجاری سازی محصولات دانش بنیان مرکز طب بازساختی و ارتباطات بیشتر اساتید بیوتکنولوژی ، علوم آزمایشگاهی ، مهندسی بافت و رشته های تولید محصولات سلامت انجام شد.
وی افزود:  این جلسه آغازی برای ارتباطات بیشتر با این مجموعه است ، البته شرکت پادیاب طب از سالهای قبل با دانشگاه علوم پزشکی ایران همکاری داشته است، ولی در حال حاضر تلاش بر این است که با حضور دکتر ناصری پور مدیر پروژه راه اندازی مرکز طب بازساختی و سلولهای بنیادی  بتوانیم حرکتی نو با انرژی و کیفیت بهتر در ارتباط با ین شرکت ها شروع کنیم.
دکتر کوهپایه زاده اعلام داشت : جلسه ای در هفته آینده با حضور مسئولین شرکت پادیاب طب به منظور امضای تفاهم نامه همکاری مشترک و فروش محصولات دانش بنیان برگزار می شود که فرصت خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران است.
رییس دانشگاه از توسعه ارتباط با سایر شرکت های فعال در حوزه مهندسی بافت ، تولید نسوج و طب بازساختی خبر داد.
در این بازدید  دکتر کوهپایه زاده و هیئت همراه از بخشهای مختلف شرکت پادیاب طب بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت و اقدامات انجام شده  در این شرکت آشنا شدند.
گفتنی است این بازدید شامل بخشهای تولید، انبار مرکزی ، بسته بندی ، سردخانه ، آزمایشگاه ، RND  تضمین کیفیت ، فضای آموزشی ، پذیرش و آماده سازی نمونه ، واحد شستشو ، استریل و تاسیسات بود.
تهیه خبر : رهنورد