عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

جلسه مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی تحت پوشش با حضور مدیرامور پرستاری دانشگاه

گالری عکس

دکتر شکوه ورعی، مدیر امور پرستاری دانشگاه در نشست مدیران پرستاری بیمارستان های دولتی تابعه که سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزار شد، بر رعایت شاخص های تعهد حرفه ای در کادر پرستاری و حفظ حریم و پوشش بیماران تاکید کرد.
فاطمه پولادی کارشناس پرستاری معاونت درمان از اقدامات انجام شده در اجرای برنامه های تعهد حرفه ای توضیحاتی داد. وی ابتدا گزارشی از برنامه رعایت حریم و پوشش بیمار و میانگین درصد رعایت حریم و پوشش بیماران در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه  به تفکیک بخش و محورها ارائه کرد و سپس به مشکلات حریم و پوشش بیمار در محورهای ساختار فیزیکی، امکانات و تجهیزات، پوشش بیمار، ورودی واحد و عامل ارائه دهنده خدمت پرداخت.
پولادی همچنین از برنامه ارتقای فضای حرفه ای با برگزاری کارگاه های تعهدحرفه ای در بیمارستان ها توسط سخنرانان توانمندشده در فاز یک و دوم پروژه پروفشنالیسم اشاره کرد و از وضعیت آماری معرفی پرستار به بیمار در بیمارستان های دانشگاهی تابعه خبر داد.
در پایان معصومه صفرنیا کارشناس مدیریت پرستاری معاونت درمان گزارشی از مکاتبات و اقدامات به عمل آمده در برنامه صلاحیت حرفه ای و قوانین جدید چگونگی کسب گواهی صلاحیت حرفه ای کادر پرستاری ارائه کرد و بر لزوم ثبت نام در سامانه صلاحیت حرفه ای ( rn.behdasht.gov.ir ) توسط تمامی کادر پرستاری تاکید کرد.

خبرنگار و عکاس: نجمه باهو