عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

آغاز برنامه معرفی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در دانشکده پزشکی شیراز - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵

برنامه روز معرفی دانشگاه با هدف آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور سراسری و خانواده های آنها با آینده شغلی و رشته های مختلف موجود با تلاش دکتر روستازاده  معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم  و همکاری معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ۱۴ لغایت ۱۶ مردادماه ۹۸  تحت سرپرستی آقای کوثری عضو هیات علمی دانشگاه  در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال برگزاری می باشد.



دکتر روستازاده درخصوص  برنامه روز معرفی دانشگاه  گفت: این مراسم هر ساله در شیراز با حضور اعضای هیات علمی رشته های مختلف، کارشناسان مجرب آموزش و پرورش، برگزار و برای مشاوره هر چه بیشتر و مطلوب تر داوطلبان کنکور، از دانشجویان مستعد و نخبه دانشگاه نیز استفاده می شود.

وی گفت: در این سه روز شرایطی فراهم شده است تا داوطلبان با رشته هایی که علاقمند به شناخت آنها هستند، با توضیحات کارشناسان و دانشجویان نخبه به خوبی آشنا شوند تا بهتر بتوانند برای آینده خود برنامه ریزی کنند.

وی برگزاری این برنامه را گامی در راستای کمک به دانش آموزان و داوطلبان کنکور ۹۸ برای آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب رشته و محل تحصیل آینده خود برشمرد و گفت: این امر زمینه ای فراهم می سازد تا جوانان در مسیری وارد شوند که با هدف گذاری صحیح برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود، تلاش کنند.

معاون آموزشی دانشگاه  با یاداوری  اینکه این برنامه در تابستان سال ۹۴ نیز در دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزارشده است، ادامه داد: به  منظور معرفی  امکانات و توانمندیهای دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سطح کلان منطقه۵  با حمایت های رییس دانشگاه برنامه هایی در دست تدوین است که به عنوان اولین گام ، معرفی دانشگاه و امکانات آن در دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه عموم مردم  و تلاش درجذب رتبه های برتر کنکور با مشوقهای تحصیلی از جمله این اقدامات بوده است .


لازم به ذکر است  دانشگاه علوم پزشکی جهرم هر ساله در رشته های دکترای حرفه ای  پزشکی و همچنین کارشناسی پیوسته رشته های  علوم آزمایشگاهی، پرستاری، هوشبری ،اتاق عمل ، بهداشت عمومی، فوریت های پزشکی و در مقطع تحصیلات تکمیلی در رشته های کارشناسی ارشد پرستاری،انگل شناسی، دستیاری تخصصی بیهوشی و  اطفال و داخلی از طریق کنکور دانشجو می پذیرد.