عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

انعقاد تفاهم نامه اداره کل فنی و حرفه ای با دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان با محوریت برند ملی

دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان با توجه به رسالت خویش مبنی بر آموزش دانشجویان و نیرو های متخصص و تکنسین متبحر توانسته است در طی سالیان گذشته جایگاه ویژه ای بین شرکت های تولیدی و دانشجویان و دانش آموزان کارآفرین و جویای شغل و مهارت پیدا کند. و در این راستا در خصوص افزایش تعاملات و افزایش ظرفیت کمی و کیفی دانشگاه با صنعت و با تلاشهای مستمر مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای و با دعوت رسمی دکتر ابراهیم احمدی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان  مهندس انصاری مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان زنجان  به همراه معاونین آن شرکت از دانشگاه فنی و حرفه ای استان  دیدار و بازدید بعمل آوردند و در این دیدار تفاهم نامه فی ما بین در راستای تحقق برند ملی به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان دراین دیدارکه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید آقای دکتر احمدی ضمن اشاره به پیشینه وقدمت این دانشگاه به تشریح توانمندیهای این دانشگاه وموانع موجود بر سر راه ارتباط صنعت با دانشگاه و نحوه توسعه ارتباطات وچگونگی رفع این موانع پرداخت . سپس ایشان  به تشریح طرح تجهیز کارگاهها با برند ملی ومزایای این طرح و دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت.

در ادامه آقای مهندس انصاری نیزضمن ارائه گزارش کار و فعالیت ها و سیاستهای  سازمان فنی و حرفه ای  و اعلام خرسندی و رضایت خویش را برای هر گونه همکارهای لازم جهت توسعه ارتباطات بین دانشگاه و سازمان فنی و حرفه ای و  نقش دانشگاه فنی وحرفه ای در تربیت دانشجویان مهارت محور تقدیر کردند ودر خصوص همکاری های متقابل تاکید کرده و عنوان نمودند مجموعه بزرگ سازمان فنی و حرفه ای آمادگی هر گونه همکاری با دانشگاه را دارند.

درپایان مقرر شد

  • همکاریهای متقابل به ویژه طرح تجهیز کارگاه­ها با برند ملی
  • مقرر گردید طی روزهای آتی بازدیدی توسط ریاست دانشگاه واساتید وهمکاران از مجموعه فنی و حرفه ای  بعمل آید.
  • امکان استفاده دانشجویان از واحد های تولیدی در قالب بخشی از دروس عملی و کارآموزی
  • برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت پرسنل و دانشجویان توسط سازمان فنی و حرفه ای
  • همکاری در ایجاد و راه اندازی دوره های مهارت آموزی در داخل دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان در حوزه فناوری های راهبردی و نوین ، فناوری های بین رشته ای (مکاترونیک- رباتیک-....)در قالب برند ملی و سایرحوزه ها با توجه به نوع نیازهای مهارت آموزی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان و امکاناتی که دانشگاه فنی و حرفه ای استان زنجان در این رابطه فراهم می نماید.