عمومی | دانشگاه فرهنگیان

اولین جلسه شورای راهبری اداره کل اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

در این جلسه که با حضور دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، کاوه مدیر کل اجتماعی، استادان خاتم تعادلی و آقای دکتر کوپال و دیگر اعضا و کارکنان اداره کل اجتماعی برگزار شد راجع به کیفیت بخشی به برنامه های مختلف اجتماعی دانشجویی، تبادل تجارب و ایده ها از دیگر دانشگاه ها و بازنگری برنامه های موجود بحث و تبادل نظر شد.
دکتر محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان بر لزوم تشکیل کارگروه هایی از این دست برای هر یک از ادارات کل معاونت فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت وظیفه معاونت فرهنگی و اجتماعی تصدی گری نیست و باید بتوانیم از نگاه نقادانه خارج از معاونت به فعالیت های دانشگاه نیز بهره ببریم.
وی بر حضور حداکثری دانشجو معلمان و محوریت آنان در فعالیت ها تاکید و اظهار کرد: در تدوین برنامه ها باید دانشجو  معلمان رکن اصلی بوده و سلایق و علایق آنان در برنامه ها در چارچوب قانون مورد توجه قرار گیرد.
دکتر محمدی ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های خود جوش دانشجو معلمان و حمایت از آنان بر بهره گیری از ظرفیت دیگر معاونت ها و سازمان ها در پیشبرد  برنامه های این معاونت تاکید کرد.
شایان ذکر است این جلسه هر دو هفته با هدف بهره مندی از نظرات استادان صاحب نظر در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سیاستگذاری های برنامه های اداره کل اجتماعی برگزار می گردد.