عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در بخش پسران در شهرکرد افتتاح شد

به گزارش ستاد خبری پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی شهرکرد، با حضور دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر فرید براتی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری، جمعی از روسای واحدهای استانی، معاونین و مدیران ستادی، پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی بخش پسران در شهرکرد افتتاح شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این مراسم گفت: بخش اول این المپیاد با حضور ۶۲۰ دانشجوی دختر به خوبی برگزار شد و در بخش دوم نیز شاهد حضور ۱۳۰۰ دانشجوی پسر این دانشگاه، در پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی هستیم .

وی اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با ۳۰۰ هزار دانشجو، یک میلیون و هشتصد هزار نفر دانش آموخته، حدود ۸۰۰ رشته و بیش از ۶۰۰ مرکز آموزش علمی کاربردی در کشور به عنوان دانشگاه مهارت آموز و تربیت نیروی متخصص و کارآمد در جهت رفع نیازهای شغلی جامعه گام موثری برداشته است.

دکتر محمدحسین امید عنوان کرد: دانش آموختگان این دانشگاه باید بعد از فراغت از تحصیل همچنان ارتباط خود را حفظ کنند و تجاری سازی و تحقق ایده ها و با شرکت در کلینیک های کارآفرینی می توانند از ارائه تسهیلات پنجاه میلیون تومانی با کارمزد۲ % بهره مند شوند.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دانشجویان شرکت کننده در این المپیاد گفت: دانشجویان در طی برگزاری این دوره از مسابقات باید با رفاقت، رقابت سالمی را نیز داشته باشند و خاطرات خوبی برای خود به جا بگذارند.