عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

بازدید معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان از بیمارستان شهید بهشتی کاشان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار اصفهان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان و دانشگاه از بخش های از بخش های اورژانس و تاسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان روز شنبه ۱۲ مردادماه ۹۸ بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ، حیدر قاسمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به همراه علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان، دکتر کوچکی رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه و بیمارستان ضمن بازدید، در نشستی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات این بیمارستان بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس دانشگاه در این نشست، گزارش مبسوطی از خدمات این بیمارستان به مردم بیان کرد و افزود: این بیمارستان بزرگترین مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی در شمال استان اصفهان می باشد و تعداد مراجعین به این مجتمع زیاد است، نیازمند توجه بیشتر مسئولین کشوری و استانی به مسائل و مشکلات این مجتمع می باشد.

دکتر ابراهیم کوچکی، با اشاره به اینکه میزان امکانات از جمله نیروی انسانی، ابزار و تجهیزات پزشکی، تخت های تخصصی بیماران و ...، با نیاز جمعیتی شهرستان همخوانی ندارد، تصریح کرد: تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی و سرعت بخشیدن ساخت بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان نیازمند تلاش و همت مسئولین در جهت افزایش رضایتمندی مراجعین و بیماران است.

حیدر قاسمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پیگیری های مسئولین دانشگاه و بیمارستان اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان استان و شهرستان و همکاری و تامل مسئولان اداری و اجرایی و خیران محترم سلامت، تا حد امکان بتوانیم در راستای کاهش معضلات پزشکی و درمانی دانشگاه و این مجتمع و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان اقدام کرد.

دکتر محمدرضا شریف سرپرست و دکتر مکی مدیر مجتمع بیمارستانی شهید دکتر بهشتی کاشان در ادامه این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات بیمارستان، خواستار اقدام نسبت به پرداخت بدهی سازمان های بیمه گر به بیمارستان شدند تا مسئولین و کادر بیمارستان بتوانند خدمات مطلوبی در جهت افزایش رضایتمندی بیماران و مراجعین به این مجتمع انجام دهند.