عمومی | دانشگاه فرهنگیان

جلسه هماهنگی اولین جشنواره دانشجوی نمونه پردیس ها و مراکز آموزشی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه فرهنگیان در دفتر دکتر خنیفر رییس دانشگاه و  با حضور  دکتر علی نژاد معاون دانشجویی،  آقاخانی مدیرکل برنامه ریزی، خدمات و رفاه دانشجویی و دانشجوی نمونه وزارت علوم در سال ۱۳۹۷ برگزار گردید .

در این نشست دکتر خنیفر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه  تلاش برای توسعه فعالیت های دانشجویی را راهکاری موثر برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جدید دانست و گفت: چنین برنامه هایی راه های موثر برای پیشگیری و کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی می باشند.

رییس دانشگاه افزود: همه به نحو شایسته در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند تا این جشنواره به بهترین شکل برگزار شود.

دکتر علی نژاد با بیان اهمیت برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه در دانشگاه فرهنگیان این جشنواره را موجب افزایش انگیزه دانشجویان و رشد آنان در ابعاد مختلف برشمرد وگفت: این جشنواره اهمیت بسیاری دارد زیرا به نوعی تنها جشنواره ملی است که ابعاد مختلف را در یک دانشجو مورد سنجش قرار می دهد.

وی یکی از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه در دانشگاه فرهنگیان را ایجاد انگیزه در دانشجومعلمان و توسعه توانایی های آنان عنوان و اظهار کرد: با این هدف تلاش داریم تا دانشجویان در سال های آینده تحصیلی بتوانند استعداد خود را رشد و گسترش دهند.

دکتر علی نژاد گفت: نباید فرصت حضور دانشجومعلمان و دانش آموختگانی که در سال های قبل به عنوان دانشجوی شایسته تقدیر شناسایی شدند از آنان گرفته شود و این فرصتی است تا بار دیگر دانشجویان دور هم گرد آمده و ضمن شناسایی و تقویت و استفاده از ظرفیت و استعدادهای خود به سایرین معرفی شوند.

گفتنی است این جشنواره ۱۶ مرداد ۹۸ در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با حضور دانشجومعلمان نمونه  ۴ سال تحصیلی گذشته تا کنون برگزار خواهد شد.