عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری ویدئو کنفرانس توسعه همکاری مشترک اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی ایران و کرمان

ویدئو کنفرانس توسعه همکاری مشترک اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی ایران و کرمان ، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه : این برنامه مورخ ۱۲ مردادماه، با حضور  روسا و مسئولین اتاق فکر دانشگاه علوم پزشکی ایران و کرمان و جمعی از اعضای هیئت علمی در دفتر ریاست برگزار گردید.
این جلسه به منظور توسعه همکاری های مشترک و انتقال تجارب  و دانش دو جانبه تشکیل گردید.
دکتر حقدوست ، رییس اتاق فکر دانشگاه ایران گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد و عنوان نمود: پیرو انعقاد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی کرمان  و همکاری مشترک اتاق های فکر در نظر است این هم افزایی توسعه و نیازهای دو طرف مرتفع شود.
وی  در راستای بهره گیری موثر ، پیشنهاد یکسان سازی آیین نامه اتاق فکر را بیان کرد.
در ادامه دکتر کوهپایه زاده اظهار داشت: ما در دانشگاه علوم پزشکی ایران یک اتاق فکر با ۶ شاخص تخصصی داریم که این اتاق فکر برای تصمیم گیری های مبتنی بر شواهد ، راهگشا است و سبب هم افزایی می گردد.
رییس دانشگاه با تاکید بر عملیاتی کردن اقدامات متفکرانه تصریح کرد: برای داشتن نگاه مشترک  بین دو دانشگاه ، ۶ موضوع قابلیت طرح دارد که شامل الویت بندی موضوعات ، نحوه همکاری مشترک در اتاق فکر، زمانبندی و شیوه مدیریت ، هویت بصری مشترک ، آیین نامه یکسان گردش کار و شیوه های همگرایی دبیرخانه شورا و هیئت امنا دانشگاه  می باشد.
ایشان ابراز امیدواری کرد: تا اوایل شهریورماه سال جاری ، این مباحث  نهایی و اجرا گردد.
اعضای حاضر در جلسه ویدئو کنفرانس ، پیرامون موضوعات قابل طرح در اتاق فکر به منظور همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر کردند که از مهمترین آنها به استفاده از ظرفیت های آموزشی  ، پژوهشی و نوآوری ، برگزاری کارگاه های توانمند سازی ، انجام بازدیدهای مشترک ، اولویت بندی چالش ها و جهت گیری اتاق فکر اشاره نمود.
تهیه خبر : رهنورد