عمومی | دانشگاه فرهنگیان

تعیین حداکثر دو امتیاز برای داوری و نظارت بر طرح های پژوهشی در دریافت ترفیع سالیانه اساتید

بیست و چهارمین نشست شورای پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید بهشتی برگزار شد .

در این نشست،دکتر طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان، ضمن قدردانی از تلاش های مدیران سابق و مدیریت فعلی مرکز آموزش عالی شهید بهشتی، حضور اعضای هیات علمی توانمند و پژوهشگران شایسته را فرصت مغتنمی برای مرکز برشمرد و از آمادگی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه برای حمایت از انتشار نشریه تخصصی مرتبط با ظرفیت علمی مرکز شهید بهشتی خبر داد.

دکتر موسوی مدیر کل برنامه ریزی و امور پژوهشی، نیز نسبت به برگزاری جلسات شورای پژوهشی علاوه بر سازمان مرکزی، در پردیس ها و مراکز استان طی سال جدید اشاره کرد و افزود: این برنامه از پردیس ها و مراکز استان تهران شروع شده است و امیدوارم بتوانیم در بقیه پردیس ها نیز این نشست را برگزار کنیم.

در ادامه، دکتر بازوبندی، ضمن ارائه گزارش آماری پیرامون فعالیت های پژوهشی استادان، کارکنان و دانشجومعلمان مرکز آموزش عالی شهید بهشتی، گزارش متقاضیان دریافت مجوز انتشار نشریه تخصصی آموزشی علوم تجربی  ارائه کرد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر حاضران موارد ذیل به عنوان مصوبات منظور گردید:

  • - سقف امتیاز حاصل از داوری (کتاب و مقالات و طرح های پژوهشی) و نظارت بر طرح های پژوهشی برای ترفیع سالیانه اساتید تا ۲ امتیاز لحاظ گردد.
  • - همایش ملی آموزشی و پژوهشی، پس از تایید دکتر صالحی در خصوص انگیزه و اعتبار موسسه ابتکار پژوهان بصورت منطقه ای برگزار شود.
  • - اعضای  شورا نظرات اصلاحی خود را در خصوص بازنگری انواع قراردادهای پژوهشی تا پایان هفته اعلام نمایند.

بازدید از فضای داخلی مرکز و ۱۲ آزمایشگاه علوم پایه توسط دکتر طاهری نیا به همراه اعضای شورا  از دیگر برنامه ها بود.