عمومی | دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان و حامی داوطلبان ممتاز آزمون سراسری

این همایش بزرگ علمی، آموزشی مقارن با ایام انتخاب رشته آزمون سراسری و به منظورکمک به داوطلبان ممتاز جهت انجام بهترین انتخاب، توسط دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد .

در این همایش که با حضور داوطلبان با معدل دیپلم ۱۸ و بالاتر برگزار می شود، استادان مجرب رشته های مختلف دانشگاه صنعتی اصفهان، مهم ترین و به روزترین اطلاعات لازم درخصوص رشته های تحصیلی این دانشگاه را به شرکت کنندگان ارائه خواهند کرد .

معرفی امکانات، توانمندی ها، تسهیلات، خدمات و محیط دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز ویژگی های برجسته و برتری های این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های بزرگ کشور، از دیگر بخش های پانزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان خواهد بود .

امسال نیز دانشگاه صنعتی اصفهان با ارائه تسهیلات ویژه، از حامیان مهم داوطلبان ممتاز آزمون سراسری خواهد بود.

بر این اساس دانشگاه صنعتی اصفهان به رتبه های کمتر از ۱۰۰ کشوری آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب کنند، در دوره کارشناسی ماهیانه یک میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی اعطاء می کند.

همچنین اعطای کمک‌هزینه‌های تحصیلی ماهانه به مدت یک سال به رتبه‌های برتر کنکور شامل، ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان به رتبه‌های تک‌رقمی کنکور با ۵/۲ انحراف معیار بالاتر از میانگین، ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان به رتبه‌های دورقمی کنکور با ۵/۲ انحراف معیار بالاتر از میانگین، ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان به رتبه‌های سه‌رقمی کنکور با ۵/۲ انحراف معیار بالاتر از میانگین و همچنین اعطای ماهیانه ۲۰۰ هزار تومان به داوطلبان دارای مدال از المپیادهای دانش آموزی، ازجمله تسهیلات اعطایی دانشگاه صنعتی اصفهان به داوطلبان ممتاز آزمون سراسری خواهد بود .

دانشگاه صنعتی اصفهان، تسهیلات متعدد دیگری برای داوطلبان ممتاز آزمون سراسری که این دانشگاه را برای تحصیل انتخاب نمایند تعیین نموده که فهرست آن‌ها در سایت دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی اصفهان قابل‌مشاهده است .

پانزدهمین همایش بزرگ معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای دانش آموزان دختر روزدوشنبه ۱۴ مردادماه و برای دانش آموزان پسر روز سه شنبه ۱۵ مردادماه در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار خواهد شد .

شایان ذکر است: دانش آموزان ممتاز با معدل دیپلم بالاتر از ۱۸ به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام رایگاه جهت حضور در این همایش می‌توانند به سایت http://daneshamooz.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن ۳۳۹۱۲۷۲۲ (دفتر جذب و حمایت از استعدادهای برتر دانشگاه صنعتی اصفهان) تماس حاصل نمایند .