عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: جامعه پرستاری، مجموعه‌ای پویا باهدفی مقدس است/ افزایش میزان مشارکت در انتخابات دوره پنجم نظام پرستاری بوشهر/ گزارش تصویری

دکتر سعید کشمیری در نشست با اعضای هیات مدیره نظام پرستاری بوشهر اظهار داشت: با همدلی و مشارکت جامعه پرستاری و با ارتقاء و افزایش توانمندی‌های همه‌جانبه این قشر خدوم که به‌عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار در سلامت جامعه هستند، باید به اهداف ترسیم‌شده در سند چشم‌انداز نظام سلامت نائل شویم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر گفت: افرادی که می‌توانند به همنوعان خود کمک کنند قطعاً افراد خاص و برگزیده‌ای هستند و داشتن شغلی مانند پرستاری مایه افتخار است و اجر این کارهای خیر نزد پروردگار محفوظ خواهد بود.
وی تصریح کرد: پرستاری ازجمله مشاغلی است که انسان را مقید و وابسته می‌کند و حس دوست داشتن همنوع، عشق و تمایل در کار آن‌چنان ایجاد می‌شود که نمی‌توان از برآورده کردن نیاز بیمار چشم‌پوشی کرد.

افزایش میزان مشارکت در انتخابات دوره پنجم نظام پرستاری بوشهر


دکتر کشمیری بابیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات نظام پرستاری در استان بوشهر نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است گفت: در این دوره از انتخابات نظام پرستاری ۱۰۱ نفر کاندید شرکت در انتخابات شده بودند که نسبت به دوره قبلی تعداد افراد کاندید شده بیشتر بود.
کشمیری افزود: میزان مشارکت واجدین شرایط رای‌دهی در انتخابات دوره پنجم نیز ۵۱ درصد بوده که نسبت به دوره چهارم ۲۱ درصد افزایش داشته است و این موضوع بیانگر مشارکت گسترده پرستاران در انتخابات و اقتدار حرفه‌ای آنان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر خاطرنشان کرد: چهره‌های جدیدی که در این دوره انتخاب‌شده‌اند بدون شک دغدغه‌هایی دارند و همین حضور نیز بسیار ارزشمند است، چهره‌های جدید بافکرهای جدید و نو می‌توانند کمک بزرگی را در راستای رشد و تعالی این حرفه داشته باشند.
در این آیین اعتبارنامه‌های منتخبین انتخابات نظام پرستاری بوشهر به اعضاء جدید داده شد و از زحمات هیات مدیره قبل قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳