عمومی | دانشگاه اردکان

جمعه ۱۱ مردادماه، دانشگاه اردکان میزبان برگزاری دو آزمون سراسری

در پی برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون‌های کاردانی نظام جدید (فنی و حرفه‌ای) و کارشناسی ناپیوسته خود را نیز به دانشگاه اردکان محول کرد .
دکتر فتح‌زاده، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه اردکان در برگزاری آزمون‌های سراسری با اعلام این خبر افزود در سال‌های گذشته آزمون‌های فوق در مرکز استان برگزار می‌گردید و این اتفاق خبر خوبی برای داوطلبان بومی شهرستان و خانواده‌های آنان محسوب می‌شود. بدین ترتیب جمعه این هفته حدود ۲۰۰ داوطلب در ۲۰ کد رشته تحصیلی همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه به رقابت خواهند پرداخت. وی در ادامه بیان داشت باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۰ مردادماه از ساعت ۸:۳۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر و ساعت ۱۴ الی ۱۸ در محل همین دانشگاه فعال می‌باشد .
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اضافه کرد کلیه داوطلبان عزیز لازم است با رعایت قوانین مندرج در دفترچه‌های شرکت در آزمون با متولیان برگزاری آزمون همکاری داشته باشند.  وی از داوطلبان عزیز درخواست کرد راس ساعت اعلام شده در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به محل برگزاری آزمون خود مراجعه نموده و از به همراه داشتن وسایل اضافی که ممنوعیت آنها بارها اعلام شده است (نظیر کیف، ماشین‌حساب، تلفن همراه، ساعت هوشمند و سایر تجهیزات هوشمند و الکترونیکی) جداً خودداری نمایند. ایشان همچنین تصریح کرد به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر عکس‌دار جهت ورود به سالن‌های اصلی امتحانات ضروری بوده و از ورود داوطلبانی که فاقد کارت ورود به جلسه و نیز کارت شناسایی معتبر عکس‌دار می‌باشند جلوگیری به عمل خواهد آمد .
این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: انتظار می‌رود کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط در شهرستان نظیر فرمانداری، نیرو‌های انتظامی و امنیتی، اداره برق، شهرداری، اورژانس و آتش‌نشانی همچون گذشته همکاری لازم را با دانشگاه اردکان داشته باشند تا انشالله این آزمون‌ها نیز در مطلوب‌ترین شرایط ممکن برگزار گردند .