عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

مبلغ حساب پویش ملی بهار همدلی دانشگاه علوم پزشکی همدان به بیش از ۹۴۵میلیون ریال رسید


در جریان برپایی پویش ملی بهار همدلی، تا ۱۰مرداد ماه مبلغ ۹۴۵میلیون و ۶۱۰ هزار ریال توسط اساتید و کارکنان دانشگاه به حساب اختصاص داده شده به این پویش واریز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در جریان پیوستن به پویش ملی بهار همدلی با اختصاص مبلغی از حقوق خود به سیل‌زدگان، از عموم دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و مدیران اجرایی نیز برای شرکت در این پویش دعوت کردند.

بر این اساس تا  ۱۰مرداد ماه۹۸، مبلغ ۹۴۵ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۸۵ ریال توسط اساتید و کارکنان دانشگاه به حساب مختص پویش ملی بهار همدلی دانشگاه علوم پزشکی همدان واریز شده است.

طرح بازسازی خانه‌های تخریب‌شده هموطنان سیل‌زده با عنوان پویش بهار همدلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در حال اجراست که دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز چندی پیش با پیوستن به این پویش همانند همیشه آمادگی خود را برای کمک حداکثری به هموطنان خسارت دیده اعلام کرد.

به دنبال پیوستن دانشگاه علوم پزشکی همدان به پویش بهار همدلی، هیات رئیسه این دانشگاه شماره حساب ۲۶۹۳۷۹۳۲۰نزد بانک رفاه کارگران شعبه شریعتی همدان، شماره کارت ۵۸۹۴-۶۳۷۰-۰۰۰۶-۴۰۹۴ و نیز شماره شبای IR ۸۱۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۹۳۷۹۳۲۰را برای دریافت کمک‌های خیرین دانشگاهی اعلام کرد.

پیش از این نیز کارمندان دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت، توانبخشی و فوریت‌های پزشکی، شبکه‌های بهداشت ملایر، تویسرکان، رزن و فامنین، بیمارستان فرشچیان سینا، نیز معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و ... ضمن پیوستن به پویش ملی بهار همدلی با کسر بخشی از حقوق خود به نفع سیل‌زدگان موافقت کرده بودند.