عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با شرکت مخابرات همدان


نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با شرکت مخابرات استان همدان با محوریت  راه‌اندازی پروژه خیّرساز بیمارستان محلی ازندریان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دراین نشست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری همدان و دکتر ترکاشوند مدیر شبکه شهرستان ملایر در خصوص راه اندازی پروژه خیّرساز بیمارستان محلی ازندریان گفتگو و تبادل نظر کردند.

دکترترکاشوند مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر ضمن اشاره به ساخت مرکز بهداشت و محل زیست پزشکان مقیم در ازندریان اظهار داشت: برای رفاه حال پزشکان مقیم در شهر ازندریان دو محل سکونت، احداث شده و به بهره‌برداری رسیده‌است.

وی در ادامه افزود: در نظرداریم بیمارستان محلی ازندریان را نیز برای صرفه اقتصادی و پیشگیری از هدر رفت منابع کشور با همکاری مرکز مخابرات همدان راه‌اندازی کنیم.

مهندس جعفری معاون توسعه مخابرات ضمن اظهار خرسندی از این نشست اعلام کرد که مهندس گرزین مدیر کل مخابرات استان همدان با نظر مساعد در تلاش است که با مذاکرات و رعایت ضوابط مربوطه در این اقدام ارزشمند حوزه سلامت و نیاز مردم ازندریان، کمال همراهی وهمکاری را داشته باشند.

مهندس تاجوک مدیر ناحیه مخابرات شهرستان ملایر بیان داشت: به نظر می‌رسد ابعاد زمین اهدا شده توسط خیّرین مخابرات ملایر برای ساخت دو پروژه مخابرات و بیمارستان محلی ازندریان کافی باشد و هر دو ارگان می‌توانند از این فضا در راستای خدمات‌رسانی بهینه به مردم استفاده کنند.