مهندسی | دانشگاه صنعتی شریف

برپایی اولین مدرسه تابستانی احتراق ایران (ICS۲۰۱۹) در دانشگاه شریف

به گزارش روابط عمومی؛ قطب علمی سامانه‌های هوافضای دانشگاه صنعتی شریف در راستای توسعه علم و فناوری در کشور و بسترسازی مناسب همکاری‌های علمی و فناوری میان ایران و کشورهای توسعه یافته در موضوعات مختلف علمی، اولین مدرسه احتراق ایران تحت عنوان First Iran Combustion School (ICS۲۰۱۹) را طی روزهای ۲ تا ۵ شهریورماه سال جاری در این دانشگاه برگزار خواهد کرد.
این رویداد چهار روزه با همکاری انجمن بین المللی احتراق (The Combustion Institute) ، انجمن ملی احتراق ایران (Iranian Combustion Institute)، انجمن علمی دانشکده مهندسی هوافضا و همچنین با مشارکت علمی اساتید دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.
در حاشیه‌ی این رویداد، تعدادی سمینار، کارگاه تخصصی در آزمایشگاه‌های تخصصی و یک نمایشگاه جانبی به صورت ارائه پوستر برای شرکت کنندگان برنامه‌ریزی شده است.
در اولین رویداد علمی مدرسه تابستانی احتراق ایران ( ICS۲۰۱۹) اساتیدی از کشورهای مختلف از جمله انگلیس، ایتالیا و آلمان اقدام به ارائه دوره‌های آموزشی با موضوعات تخصصی در زمینه احتراق  خواهند کرد. علاوه برمدعوین مدرس خارجی، تعدادی سخنران نیز از خارج و داخل کشور اقدام به ارائه موضوعات تخصصی در زمینه احتراق می‌نمایند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ics.sharif.edu مراجعه نموده و از جزئیات برنامه مدرسه تابستانی احتراق آگاهی یابند.