عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

سرپرست دانشگاه و معاونین با پرسنل شبکه بهداشت و درمان دیدار کردند

کاظمی ذهابی/وبدا

دکتر نیکبخت و اعضای هیات رئیسه با حضور در شهرستان بروجرد با پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش وبدا لرستان، در این دیدار دکترها بروجردی و رحیمی به ترتیب نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد نیز حضور داشتند.

در این دیدار در خصوص مهم ترین مشکلات زیرساختی و خواسته های پرسنل شبکه بهداشت و درمان بحث و تبادل نظر شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی: انتظار به حق مردم و پرسنل بهداشت و درمان بروجرد تحول وضعیت نظام سلامت در این شهرستان است

دکتر علا الدین بروجردی در این دیدار گفت: هنر مدیریت انجام کارهای بزرگ با کم ترین امکانات است، اقدامی که شهدا و ایثارگران ما در جنگ تحمیلی آن را نشان دادند. کیفیت اقدامات در حوزه بهداشت و درمان بسیار مهم است. نماینده ی مردم وظیفه ی نظارت و دخالت برای اصلاح امور را دارد و ما موظفیم تمام جوانب خدمات سلامت را نظارت کنیم. کمبود پزشک، آموزش سلامت به ویژه در روستاها، بازسازی بیمارستان امام خمینی(ره)، رفع مشکلات اسکان متخصصان، تجهیز ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی و پرداخت مطالبات پرسنل مهم ترین خواسته های حوزه ی سلامت بروجرد هستند. کیفیت خدمات و نحوه ی برخورد پرسنل بیمارستان آیت الله بروجردی جای تقدیر دارد. باید تلاش شود نیروهای بومی در قسمت های مختلف شبکه بیش تر به کار گمارده شوند.

فرماندار ویژه بروجرد: بروجرد در خصوص تخصیص اعتبارات مظلوم واقع شده است

دکتر رحیمی در دیدار با کارکنان شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد: انتظار داریم سرپرست دانشگاه شبکه بهداشت و درمان بروجرد را به عنوان دومین شهر بزرگ استان به طور ویژه ببیند. دکتر کاکاوند سرپرست شبکه بهداشت و درمان بروجرد از مدیران پرکار و پرتلاش سطح شهرستان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان : بروجرد شهر چهره های تاریخ ساز است و لایق بیش ترین توجهات است

دکتر نیکبخت در این دیدار صمیمی اظهار کرد: پنجاه درصد هزینه ی استخر کارکنان پرداخت می شود. اعتبار مرخصی بازنشستگان شش ماهه دوم سال گذشته پرداخت می شود. یک ماه کارانه و یک ماه اضافه کار پرسنل شبکه پرداخت می شود. کارانه آبان ماه گذشته پزشکان پرداخت می شود . مدیران شبکه ها باید بر خرید اجناس نظارت کامل و مدیریت هزینه داشته باشند . تلاش می کنیم ام آر آی بیمارستان آیت الله بروجردی را با هزینه ی دولتی تامین کنیم . پروژه هایی که امکان فعال شدن را دارند فعال خواهیم کرد . برای تجهیز برخی بخش های بیمارستان آیت الله بروجردی و افزایش رشته های آموزشی هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد.