عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

‫تقدیر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بخاطر ۱۵ سال خدمات رسانی به ایثارگران

برگزاری مجمع فرزندان شهدا و تقدیر از رئیس دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود ، عصر امروز در مجمع فرزندان شهدای شهرستان شاهرود به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد از سید احمد ابوالقاسمی‌فر به دلیل ۱۵ سال خدمت به ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان و سرهنگ سعید اللهیاری از رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم اللهیاری با ارائه گزارشی از عملیات مرصاد و چگونگی مقابله با منافقان گفت: در عملیات مرصاد حضور رزمندگان شاهرودی به‌وفور به چشم می‌خورد که باجان نثاری و ایثار خود ضربه مهلکی به منافقان زدند به صورتی که دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی کرد.

فرمانده سابق گردان ولی‌عصر(عج) دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما در شهرستان شاهرود ۷۸۲ فرزند شهید داریم که این‌یک نعمت معنوی برای ما و این مجمع است تا بتوانیم با گردهمایی آنان در سالروز عملیات دفاع مقدس و با روایتگری یکی از فرماندهانی که در آن عملیات توفیق حضور داشته‌ یاد دوران دفاع مقدس  را زنده نگه‌داریم.

در پایان مراسم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به‌پاس ۱۵سال خدمت به فرزندان شهید و ایثارگر در سمت مسئول ستاد شاهد و ایثارگران این واحد دانشگاهی قدردانی و تابلوی مزین به آیاتی از قرآن کریم از طرف مجمع به وی اهدا شد.

لینک خبر در خبرگزاری آنا

لینک خبر در خبرگزاری بسیج