عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

دیدار جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با خانواده شهید علیرضا ضیایی

جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با خانواده شهید علیرضا ضیایی دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان در راستای تکریم خانواده شهدا، جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با حضور در منزل مادر شهید علیرضا ضیایی با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در این دیدار با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا بیان کرد: ملت ایران مرهون رشادت و پایمردی شهدا و خانواده‌ آنان است و هیچ‌کس نمی‌تواند سختی‌ها و مصائبی که بر خانواده شهدا، حادث شده را درک کند؛ زیرا داغ از دست دادن فرزند و جوان بسیار سخت و جانکاه است.

سیروس بیدریغ با بیان اینکه آرامش و امنیت فعلی امروز جامعه مرهون ایثار شهدا و خانواده آنان است، افزود: شهدا از بزرگترین سرمایه خود که همانا جانشان بود در راه انقلاب و دین اسلام گذشت کردند و سرنوشت کشور و انقلاب اکنون در دستان ما قرار گرفته و باید روزی به آنان برای چگونگی حفاظت از این انقلاب و کشور پاسخگو باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب است، اظهار کرد: تمام عزت دانشگاه آزاد اسلامی مدیون ایثار شهدا و خانواده آنان است، تکریم شهدا و خانواده محترمشان از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی است.

مادر بزرگوار شهید علیرضا ضیایی هم با قدردانی از حضور دانشگاهیان برای تمام جوانان این مرز و بوم آرزوی خوشبختی و سعادت کرد و داشتن روحیه مذهبی، انقلابی و احترام به والدین را از بزرگترین مشخصات شهید دانست.

شهید علیرضا ضیایی سال ۱۳۴۲ در شهرستان لاهیجان در خانواده‌ای مذهبی چشم به جهان گشود و سال ۶۴ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نایل شد.

مادر شهید علیرضا ضیایی خواهر شهید ابوالقاسم اسدی است که این شهید بزرگوار هم سال ۱۳۵۹ به فیض عظیم شهادت نایل شد.

انتهای پیام/