عمومی | دانشگاه رازی

نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه رازی و شهردار کرمانشاه

نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه رازی و شهردار کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه رازی با شهردار کرمانشاه، روز شنبه پنجم مرداد ماه ۱۳۹۸ در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که تعدادی از معاونین و مدیران دانشگاه و شهرداری نیز حضور داشتند، پیرامون مسائل فی مابین در عرصه‌های مختلف بحث و گفتگو شد.

در ابتدای این جلسه، آقای دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه، گزارش مختصری از اقدامات انجام شده و موفقیت‌های به دست آمده در زمینه پروژه‌های عمرانی، فضای سبز و مدیریت سبز دانشگاه ارائه نمود.

در ادامه، آقای دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه ضمن اشاره به موضوع ارتباط دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی و پیشنهادات ارائه شده از طرف دانشگاه رازی در جلسه شورای آموزش عالی استان کرمانشاه مورخ ۱۳۹۸.۴.۲۲ در این زمینه، اظهار داشت: علمی نمودن کارهای اجرایی را با جدّیت دنبال می‌کنیم و بدین منظور در نظر داریم در کمیته‌ها و کمیسیون‌های برنامه‌ریزی از حضور و نظر جامعه دانشگاهی بهره ببریم و پیشنهاد تهیه یک تفاهم‌نامه در این زمینه ارائه شد.

در پایان، شهردار کرمانشاه و هیات همراه به اتفاق مسئولان دانشگاه رازی، از دانشکده برق و کامپیوتر و سایت پردیس طاقبستان دانشگاه بازدید به عمل آوردند.