عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

برگزاری اولین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۸

وبدا؛ به سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از برگزاری اولین جلسه شورای مدیران حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش وبدا به نقل از روابط عمومی معاونت؛ سید راشد جزایری افزود: این جلسه با حضور کلیه مدیران گروه واحدهای بهداشتی، سرپرستان و معاونین بهداشتی کلیه شهرستانهای تابعه در هفتمین روزاز مرداد ماه سال جاری در سالن کنفرانس ابن سینا رحمتیه برگزار شد.
به گفته وی، در این جلسه به پایش الکترونیک شهرستانها اشاره و نتایج دو مرحله پایش از انجام شده شهرستانها به صورت پایش ۶ ماه اول سال و یک پایش پایان سال در سال گذشته به صورت جامع و کامل توسط کارشناس it معاونت بهداشتی تشریح شد.
جزایری افزود: همچنین در ادامه به شاخص های پایش اشاره و شاخص های پایش شامل برنامه ریزی ، سازماندهی ، اجرا ، پایش و گزارشدهی ، خلاقیت و رضایتمندی مطرح و به ترتیب شهرستانهای کیار در بحث برنامه ریزی ، شهرکرد در شاخص های سازماندهی ، پایش و گزارش دهی و رضایتمندی ، بروجن در شاخص اجرا و فارسان در شاخص خلاقیت به عنوان شهرستانهای برتر معرفی شدند.
جزایری، میانگین امتیاز پایش استان در ۶ ماهه اول سال ۹۷ را ۸/۸۳ امتیاز و در سه ماه دوم سال ۹۷ ۲/۷۹ اعلام کرد و افزود: در رتبه بندی پایش شهرستانی شهرستان شهرکرد و کیار در شش ماهه اول سال گذشته با ۵/۸۷ امتیاز و مجدداً شهرستان شهرکرد با ۷/۸۳ امتیاز در سه ماهه دوم سال ۹۷ رتبه اول را کسب نمودند.
وی به دستور کار پایش در سال ۹۸ اشاره و اظهار داشت: انجام پایش تخصص هر سه ماهه، انجام پایش بخش خصوصی هر سه ماهه، هدف گذاری برای فعال سازی جمعیت تحت پوشش در مراکز واگذاری به بخش خصوصی ، درنظر گرفتن تشویق و تنبیه ، دخالت و تاثیر در نمره پایش، تدوین برنامه زمانبندی پایش وانجام پایش های راستی آزمائی توسط معاونت بهداشتی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری می باشد.
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن قدردانی از زحمات کلیه همکاران در اجرای طرح بسیج ملی کنترل فشار خون بالا اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توانست جزو ده دانشگاه برتر کشور در اجرای این طرح باشد.