عمومی | مرکز تحقیقات ابریشم کشور

احصاء عناوین شناسنامه خدمات مرکز تحقیقات ابریشم کشور

به منظور احصاء عناوین خدمات و تدوین شناسنامه خدمات مرکز تحقیقات ابریشم در روز چهارشنبه دوم مردادماه ۹۸ جلسه ای در ستاد مرکز با حضور نماینده سازمان و معاون مرکز نوسازی و تحوّل اداری وزارت جهاد کشاورزی، رئیس گروه بازمهندسی فرآیندهای وزارت متبوع و همکاران مرکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ابریشم در ابتداء آقای صورتی رئیس مرکز تحقیقات ابریشم ضمن عرض خوشامد و خیر مقدم به مدعوین محترم خلاصه ای از وظایف حاکمیتی مرکز ارائه کرد. سپس آقای مهندس امامی زاده، معاون مرکز نوسازی و تحوّل اداری وزارت جهاد کشاورزی، مهندس فرزین معاون مدیر کل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان و آقای مهندس شفیعی رئیس گروه بازمهندسی فرایندهای وزارت متبوع به ترتیب با طرح موضوع احصاء عناوین خدمات و تدوین شناسنامه خدمات برای بودجه بندی مراکز و موسسات در آینده، اهمیت استقلال مالی مجموعه های تحقیقاتی و لزوم شناسایی بهتر و شناساندن خدمات مزبور به وزارت را تشریح نمودند.

گفتنی است پس از بحث و تبادل نظر در خصوص شرح خدمات مرکز با همکاران مختلف مقرر شد به منظور تدوین شناسنامه خدمات در چارچوب ماموریت های سازمان، همکاران از بخش های مختلف مشارکت فعالانه در همین راستا داشته باشند و نتیجتاً موارد مطرح شده در جلسه اخیر طی جلسات بعدی تا تصویب نهایی پی گیری شود.