عمومی | دانشگاه علوم پزشکی قزوین

برپایی میز خدمت سلامت در تاکستان، در چهلمین سال روز اقامه نماز جمعه

دکتر جلال رحمانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان و حسین رحمانی، معاون اداری و مالی این شبکه به مناسبت سال روز اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران (در روز ۵ مرداد ۵۸ به امامت آیت الله طالقانی) در میز خدمت روز چهارم ۴ مرداد ۹۸ در محل اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر تاکستان حضور یافتند .

در این برنامه، دکتر رحمانی و همراهان قبل از ایراد خطبه های نماز جمعه، ضمن شنیدن در خواست های نمازگزاران و مراجعین، در خصوص موارد مطروحه، دستور لازم را ارایه کرد .

ایشان با اشاره به اینکه میز خدمت در مصلی جمعه در راستای درخواست فرماندار تاکستان و با هدف پاسخگویی به سوالات و خواسته های نمازگزاران برپا شد، اضافه کرد: حضور مسوولان در بین نمازگزاران، فرصتی است که شهروندان بتوانند مطالبات خود را درخواست و برای رفع نیازهای خود از آنان چاره جویی کنند. دکتر رحمانی افزود که میز خدمت به عنوان یکی از مولفه‌های راعایت حقوق شهروندی در نظام اداری و برقرار کننده ارتباط بی واسطه مردم و مسئولان در مصلی است.

وی خاطرنشان کرد: افراد مراجعه کننده ضمن اعلام رضایتمندی از خدمات این شبکه بهداشت، درخواست خود را مطرح کردند که متناسب با هر حوزه، به مسوول ذی ‌ربط ارجاع داده شد.