عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

مراسم تکریم و معارفه اعضای پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام پرستاری شهرستان شاهرود

در این مراسم دکتر حسین شیبانی رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان شاهرود با تبریک و آرزوی موفقیت برای منتخبان جدید از خدمات و تلاش های هیات مدیره قبلی  دوره نظام پرستاری  قدردانی نمود وگفت :امید است منتخبین با وفاق و استفاده از نظریات و تجربه همکاران بتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

دکتر شیبانی بیان کرد:خوشبختانه برگزیدگان افراد موثرو دلسوز می باشند و با اعتمادی که به شما عزیزان شده است فرصت خدمتگزاری در اختیارتان قرار گرفته است که عملکرد شما این اعتماد را تضمین می کند .

وی خطاب به منتخبین بیان کرد: اکنون وظیفه سنگینی بر دوش شما عزیزان می باشد و امید است از تمامی ظرفیت ها و توان خود در راستای مطالبات خود استفاده نمایید .

وی یکی از رسالت های نظام پرستاری  را مدافع حقوق بیماران دانست و گفت: انتظار است دانشگاه و سازمان نظام پرستاری با تعامل و همدلی گام های موثری در نظام سلامت بردارند.

دکتر شیبانی در این جلسه آمادگی دانشگاه و معاونت درمان را جهت مساعدت و تعامل با سازمان به شیوه قانونی اعلام نمودند.

درخاتمه جلسه، اسامی جدید پنجمین دوره هیات مدیره سازمان نظام پرستاری شهرستان شاهرود که اعتبارنامه آنها صادر گردیده قرائت و در پایان اولین جلسه درون سازمانی هیات مدیره جدید نظام پرستاری شهرستان شاهرود در همان محل تشکیل گردید.

گفتنی است رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان شاهرود، از تمام همکاران در حوزه نظارت و اجرایی، حراست، روابط عمومی و تدارکات دانشگاه، که از نخستین ساعت های روز جمعه تا ساعات پایانی انتخابات به صورت مستمر در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و روان تلاش کردند، سپاسگزاری کرد.