عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

راهیابی تیم دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مرحله نیمه نهایی مسابقات بخش تیمی جشنواره قرآن و عترت(ع)

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راهیابی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت خبر داد.

دکتر علی رضا ابراهیم زاده در گفتگو با وب دا با بیان اینکه بخش تیمی جشنواره قرآن و عترت در منطقه ۷ با حضور شرکت‌کنندگانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیرجند، گلستان، سمنان، سبزوارو گناباد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار شد اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات گروه آقایان پس از رقابت با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت راه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه تیم های مشهد، بیرجند و سمنان در گروه الف و گلستان ، سبزوار و گناباد در گروه ب با یکدیگر به رقابت پرداختند تصریح کرد: در بخش برادران  ؛ دانشگاه علوم پزشکی مشهد توانست با کسب ۵۷ امتیاز در مقابل دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با ۳۸ امتیاز ، به برتری دست یابد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در بخش خواهران ؛ تیم دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اختلاف اندک ۵ امتیازی وارد مرحله انتخابی جهت راه یابی به مرحله کشوری گردیدند.

دکتر ابراهیم زاده با بیان اینکه مسابقات تیمی در این دوره صرفاً مختص گروه دانشجویان است و همه اعضای تیم باید دانشجویان یک دانشگاه علوم پزشکی باشند افزود: هر تیم باید شامل یک نفر حافظ حداقل ۱۰ جزء اول قرآن، یک نفر قاری و یک نفر فرد مسلط بر مفاهیم، سیره معصومین، دعاشناسی و ... باشد.

اعضاء تیم برادران :

آقای ادریس دهقان حافظ کل قرآن کریم ، آقای سید حسین هاشمی نژاد قاری قرآن کریم، آقای دکتر محمد رضا احمدپور در قسمت معارفی

اعضاء تیم خواهران :

خانم معصومه زیبنده حافظ ۱۵ جزء قرآن کریم ، خانم منصوره علیپور قاری قرآن کریم و خانم عطیه کاوه در قسمت معارفی

بخش تیمی برای اولین‌بار در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان یک بخش مستقل قرار داده شده است.

{jcomments on}