عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

دکتر آخوندزاده : معاونت پژوهشی باید تسهیل گر باشد

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت :  تسهیل گری، مهمترین وظیفه معاونت پژوهشی است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:  دکتر آخوند زاده، قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در مراسم تکریم و معارفه معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران حضور یافت.
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه عنوان نمود: دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای برترین های پژوهشی است و با توجه به وجود اعضای هیئت علمی برجسته و عنایت مدیران در این چند دوره، پرشتاب ترین دانشگاه علوم پزشکی کشور در حوزه پژوهشی به شمار می رود.
دکتر آخوندزاده اظهار کرد: معاونت تحقیقات و فناوری باید تسهیل گر باشد و بروکراسی های پژوهشی را از بین ببرد تا تحقیقات با سرعت بیشتری انجام پذیرد.
وی با اشاره به حمایت وزارت بهداشت از حوزه پژوهش اعلام داشت: بیشترین پتانسیل در اعضای هیئت علمی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ایران وجود دارد که باید به آن توجه شود.
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت متبوع تصریح کرد: مهمترین انتظار ما از ریاست دانشگاه و معاون تحقیقات این است که قدردان نیروی انسانی باشند ، لذا می بایست تمام تلاش خود را بکار گرفت تا مشکلات این حوزه حل شود.
وی افزود:  با توجه به اینکه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایران به حوزه پژوهشی، نگاه خاصی دارند ، امید است با مدیریت جدید و انجام کار تیمی شاهد رشد انجام تحقیقات کاربردی در این دانشگاه باشیم.
به گفته دکتر آخوندزاده، حمایت نیروی انسانی و ارائه گرندهای علمی به فرهیختگان علوم پزشکی و سرآمدهای پژوهشی، از مهمترین برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت است که سالیانه انجام می شود.
گفتنی است مراسم تکریم دکتر ملکوتی؛ معاون سابق و معارفه دکتر متولیان به عنوان سرپرست جدید معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران مورخ ۵ مرداد ماه در سالن کنفرانس ستاد مرکزی برگزار گردید.
تهیه خبر: رهنورد
عکس : نژاد اصغری