عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به تشریح مهمترین عنوان برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان پرداخت.

به گزارش وبدا؛ علیرضا رئیسی در ابتدا به‌ انجام بازدید مدیریتی از مراکز خدمات جامع سلامت روستایی گردپینه و عزیزآباد با حضورمعاون بهداشتی و مسئولین واحدهای بهداشتی، اداری و دارویی شبکه در بیست و چهارمین روز از تیرماه ۹۸ اشاره داشت.
وی، همچنین از اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی توسط کانون بسیج جامع پزشکی شهرستان اردل به منطقه دیناران روستای لشتر و ارائه خدمات دندانپزشکی در بیست و ششمین روز از ماه جاری به خبر داد.
رئیسی، برگزاری جلسه با شهردار دشتک در محل دفتر مدیریت شبکه و برگزاری کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اردل در محل فرمانداری شهرستان با حضور مسئولین و نمایندگان ادارات عضو کارگروهرا از دیگر برنامه های روز چهار شنبه مورخ ۲۶ تیرماه ۹۸ برشمرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در بیست و هفتمین روز از تیرماه نیز، جلسه ای با حضور اعضای شورای روستای گردپینهبرگزار و خدمات ارائه شده تشریح و مسائل موجود بررسی شد.
وی در ادامه از برگزاری جلسه مشارکت های اجتماعی جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کاج و شهردار این شهر ، مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه و پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی کاج در روز شنبه مورخ ۲۹ تیرماه جاری خبر داد و افزود: در این جلسه ضمن تشریح خدمات انجام شده در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی، در خصوص مسائل موجود بحث و تبادل نظر شد.
گفتنی است، برگزاری کمیته ارتقا سلامت جوانان در دفتر امام جمعه اردل با حضور امام جمعه و نمایندگان ادارات عضو کمیته در سی امین روز از نخستین ماه از فصل تابستان ۹۸ دیگر برنامه هایی بود که سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به آن اشاره داشت.