عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛ سلامتی نخستین نیاز توسعه پایدار است

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد :سلامتی نخستین نیاز توسعه پایدار است که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید این مهم به یکی از مهمترین اولویت ها تبدیل شده است.

به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا دارابی، در یک صدو نهمین اجلاس روسای دانشگاه های سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است با اشاره به اینکه در سال های اخیر، با تدبیر دولت، امید به زندگی مردم افزایش یافت، ابراز کرد :امیدواریم با حمایت مقام عالی وزارت بتوانیم چالش ها و مشکلاتی را که در این زمان دشمنان بر ما تحمیل کرد ه است را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن خارجی وقتی نتوانست از طرق مختلف برای مردم ایجاد مشکل کند، از طریق جنگ اقتصادی وارد شد، بیان کرد :با حمایت مجلس، دولت و مشارکت مردم به طور حتم می توان به این مشکلات فایق شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد خدمات دوسویه ارائه می کند، عنوان کرد:خدمت به بیش از ۵میلیون نفر در خراسان رضوی و خدمت به زایرانی که به زیارت حرم رضوی می آیند از جمله این اقدامات است.

اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و معاونین و مدیران ستادی طی روزهای دوم و سوم مرداد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال برگزاری است.

در این نشست در قالب کارگروه های مختلف مهمترین برنامه های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حوزه های آموزشی، بهداشت، درمان، توسعه مدیریت و منابع، پژوهش و فناوری و دانشجویی فرهنگی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قرار است در روز دوم این اجلاس نتایج کارگروه ها توسط وزیر بهداشت ارائه شود.

{jcomments on}