عمومی | سازمان ملی استاندارد - پژوهشگاه استاندارد

سفر یک روزه سرپرست پژوهشگاه استاندارد به استان کرمانشاه

صبح چهارشنبه دوم تیرماه فرزانه انصاری سرپرست پژوهشگاه استاندارد به منظور امضاء تفاهمنامه راه اندازی گروه پژوهشی منطقه ای تقاضامحور پژوهشگاه استاندارد به استان کرمانشاه مسافرت کرد و مورد استقبال مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه قرار گرفت.
فرزانه انصاری در این سفر ابتدا ضمن شرکت در نشست مشترک با محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه و جمعی از مدیران استان ضمن اشاره به تصویب شیوه نامه اجرایی گروه های پژوهشی منطقه ای تقاضا محور در پژوهشگاه استاندارد به اهمیت راه اندازی این گروه، کلینیک استاندارد و زمینه های فعالیت در این زمینه پرداخت.
در ادامه محمودرضا نیازی ضمن اشاره به ظرفیت ها و توانایی های استان کرمانشاه, ابراز امیدواری کرد که گروه پژوهشی منطقه ای بتواند سفیری مناسبی در حوزه پژوهشی برای سازمان و پژوهشگاه باشد و پیشنهاد تشکیل اتاق فکر بین پژوهشگاه، اداره کل استاندارد و دانشگاه ها و مراکز علمی استان را در راستای اهداف سازمان و پژوهشگاه استاندارد مطرح کرد.
انصاری سپس به همراه مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه در نشست مشترک با حبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه شرکت کرد و به بیان اهمیت گروه پژوهشی منطقه ای در رونق تولید و کاهش مشکل بیکاری در استان پرداخت. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه با بیان نظر مساعد نسبت این موضوع ابراز امیدواری کرد تا حمایت های لازم را در تامین زیرساخت های گروه به عمل آورد.
در ادامه طی جلسه ای مشترک با حضور سرپرست پژوهشگاه استاندارد، مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه و آقای هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استانداری استان کرمانشاه، تفاهمنامه راه اندازی گروه پژوهشی منطقه ای فیمابین پژوهشگاه استاندارد و اداره کل استاندارد استان کرمانشاه امضاء شد.
در این سفر قاسم فدوی، سرپرست پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، مریم جلیلی، رئیس پژوهشکده سیستمهای مدیریت و کیفیت بازرسی و مهدی روحانی سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل، سرپرست پژوهشگاه استاندارد را همراهی کردند.