عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

کسب مقام نائب قهرمانی تیم بسکتبال سه نفره دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

تیم بسکتبال سه نفره پسران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، در مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور، خوش درخشیدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه:
سرپرست اداره امور ورزشی و فراغت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به مدت سه روز برگزار شد؛ نماینده واحد شهرکرد در مرحله گروهی با غلبه بر نمایندگان تیم های استان های گیلان و خراسان شمالی موفق شد به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند.
دکترجواد مرادی بیان داشت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد همچنین در مرحله حذفی مسابقات، با پیروزی مقابل نمایندگان استان های زنجان و خوزستان موفق به حضور در فینال مسابقات شد و در بازی نهایی علی رغم تمامی شایستگی و در عین ناباوری با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم البرز موفق به کسب جایگاه دوم و مقام نائب قهرمانی شد.
وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات در سایت بین المللی فدراسیون جهانی بسکتبال FIBA ثبت شده است که حکایت از سطح بالای مسابقات داشت و خوشبختانه نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این دوره از مسابقات در جایگاه دوم ثبت شد و اعضای تیم در رنکینگ امتیازی هم در جایگاه بالایی قرار گرفتند.
علی جمشیدی، نیما متقی، ناصر علیمردانی وآرمان توسلی اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بودند که با سرپرستی دکترجواد مرادی در این دوره از مسابقات حضور یافتند.