عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز

آقامیری : نظام موضوعات دریا با مشارکت ۱۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی احصا شد

به گزارش روابط عمومی واحد تهران مرکزی، دکتر سید محمودرضا آقامیری در رویداد چالش نوآوری «طراحی دستگاه حفاظت از خوردگی جریان تزریقی در شناورها» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سال ۹۰ و در جمع مسئولین حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری به مسئله خوردگی در خلیج فارس تاکید داشتند .

وی افزود: پرداخت به چنین موضوعی در راستای مطالبات مقام معظم رهبری، اتفاق مبارکی است که می‌تواند چالش‌های این حوزه را برطرف کند. نظام موضوعات دریا با مشارکت ۱۴ واحد دانشگاه آزاد اسلامی احصا شده و این موید اهتمام این دانشگاه در حوزه دریا است. چهار عنوان دیگر از نظام موضوعات حوزه دریا به زودی معرفی خواهد شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب این روزها موجب مباهات و افتخار ایران و ایرانیان شده است که باید این مجاهدت‌ها را گرامی‌ داشت .

بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در این مراسم گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مسئله‌محوری است و صرف رویکرد آموزشی نمی‌توان در تداوم راه دانشگاه پیش رفت .

سعید قاضی مغربی عنوان کرد: اولین باری است که چالش نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود و تداوم این نشست‌های چالشی به‌عنوان اصل پذیرفته می‌شود .

وی افزود: ویژگی این جلسه همکاری و همدلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) است که به نظر با این روش می‌توان چالش‌ها را حل کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) اظهار کرد: چالش‌های مطرح شده در این نشست برگرفته از نیازهای صنعت است و طرح‌ پذیرفته شده مورد حمایت صنعتگران قرار گرفته و حمایت خواهد شد .

وی بیان کرد: تداوم چنین نشستی در رویدادهای آینده موجب وصل حلقه‌های ارتباط و حل مشکلات صنعت خواهد شد .

این گزارش حاکی است، رویداد چالش نوآوری «طراحی دستگاه حفاظت از خوردگی جریان تزریقی در شناورها» با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران  و واحد تهران مرکزی و جمعی از دانشجویان و کارآفرینان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) برگزار شد .

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در مساحتی به حدود ۸۰ هکتار با ۲۵ هزار دانشجو و یکهزار و ۲۰۰ استاد در جنوب شهرری و جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) واقع شده است .

در این مراسم همچنین از رامین طهرانی نماینده تیم چهارم، علی جعفرپور نماینده تیم سوم، حسن مسعودی نماینده تیم دوم و از حسن اسلامی نماینده تیم اول، داوران و هیات اجرایی این رویداد چالشی تقدیر به‌عمل آمد . انتهای پیام/