عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت روز فیزیوتراپی

پیام وی به شرح زیر است:
امروزه از بازیابی، باز توانی و نو توانی بیماران در فرایند دریافت خدمات درمانی به‌عنوان حلقه‌های برجسته چرخه نظام سلامت یاد می‌شود و این جایگاه به دست همکارانی برجسته شده است که با بهره‌گیری از دانش نوین و اثربخش خود مهم‌ترین یاریگر بیماران و نیازمندان به دریافت خدمات فیزیوتراپی شده‌اند.
این‌جانب با گرامیداشت و تبریک روز ملی فیزیوتراپی به همکاران، فعالان و خانواده فیزیوتراپی استان بوشهر از تلاش‌های شما عزیزان در التیام درد و رنج بیماران صمیمانه تقدیر نموده و سلامتی روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.


انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید