عمومی | پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات

فصلنامه «مطالعات فرهنگ- ارتباطات» به ایستگاه چهل‌و‌پنجم رسید

فصلنامه علمی- پژوهشی «مطالعات فرهنگ- ارتباطات»، ویژه بهار ۱۳۹۸، که از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر می‌شود به ایستگاه چهل‌و‌پنجم رسید. عناوین مقالات درج‌شده در این شماره فصلنامه به این شرح است:


دوفضایی‌شدن خرید: رسانه‌های اجتماعی و «تغییر در تجربه خرید»

سعیدرضا عاملی؛ سیداحمد عسکری


بررسی شاخص‌های عفاف در زنان چادری سریال‌های تلویزیونی ایرانی
مهدخت بروجردی علوی؛ محمدتقی کرمی؛ محسن شاکری‌نژاد


مسائل و محدودیت‌های تئاتر خصوصی در ایران از منظر فعالان عرصه نمایش

محمد روزخوش؛ فرشته رازقی


نقش سواد رسانه‌ای در تعدیل اعتیاد اینترنتی (مطالعه موردی: دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم چهارمحال و بختیاری)

محمدمهدی فرقانی؛ یاسین خدامرادی


بازتعریف نقش و جایگاه روزنامه‌نگاری علم در ایران

زهرا اجاق


بررسی کیفیت دوستی بین جوانان منزوی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه کردستان)

سردار فتوحی


تحلیل رابطه عاملیت کنشگر‌‌‌‎‌ ‌ ساختار با عادت‌واره بوردیو در فرهنگِ‌کسب‌وکار دانش‌بنیان

سید علیرضا انوری؛ محمد مظلوم خراسانی؛ محسن نوغانی دخت بهمی


الگوی تقابل رسانه‌ای انقلاب اسلامی با اسلام‌هراسی غرب مطالعه موردی نامه رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غرب

غلامرضا خواجه سروی؛ کمیل خجسته باقرزاده


سنجش میزان مرجعیت‌گرایی دینی و خوداتکایی دینی (مطالعه دو نسل پس از انقلاب اسلامی-گروه‌های سنّی ۱۵ تا ۳۰ و ۵۰ تا ۶۵ سال)

مسیح علی‌پور؛ حسن محدثی گیلوایی؛ الله کرم کرمی‌پور


برآوردی از پیامدهای روندهای دینداری در آینده تبلیغ دین

احمد کوهی؛ مجتبی امیری؛ محمدمهدی ذوالفقارزاده


فصلنامه علمی- پژوهشی «مطالعات فرهنگ- ارتباطات» به مدیرمسئولی دکتر محمد سلگی و سردبیری دکتر محمدمهدی فرقانی منتشر می‌شود.