عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: دانشکده‌های علوم انسانی در خط مقدم اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها هستند.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان گفت: دانشکده‌های علوم انسانی در خط مقدم اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها هستند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، مجتبی ملکی چوبری عصر امروز در حاشیه جلسه ارزیابی توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی دانشکده علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، مردم‌سالاری علمی را ازجمله ماموریت‌های حوزه علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

وی مطرح کرد: به‌روزرسانی علم، بومی‌سازی و حکمی سازی آن در راستای مردم‌سالاری علمی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت و جلسات توانمندسازی متعددی برای تبیین آن برگزار می‌‌شود.

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بیان اینکه دانشکده‌های علوم انسانی در خط مقدم اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها هستند، اظهار کرد: با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز استانی و بررسی چالش‌ها و اولویت‌های استان و انعکاس‌شان به حوزه علوم انسانی برای چاره‌اندیشی به‌دنبال اثربخشی بیشتر در تحولات جامعه هستیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان نیز گفت: پیرو اجلاسیه روسای دانشکده‌های علوم انسانی و هنر سراسر کشور، جلسه ارزیابی توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی دانشکده علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.

محسن فلاح‌راد، اهمیت اسلامی‌سازی در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را یادآور شد و افزود: با توجه به ماموریت اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم انسانی، برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، ترویجی و جلسات توانمندی‌های استادان از اولویت‌ها و ضرورت‌های کنونی در این دانشگاه اسلامی است.

وی با بیان اینکه استادان و کارکنان دانشگاه، الگوهای علمی و فرهنگی دانشجویان هستند، ادامه داد: با مشارکت استادان در فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، دینی و انقلابی می‌توان ارزش‌های فوق را در دانشجویان تقویت بیشتری کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، دانشگاه را جایگاه حل مشکلات کشور، منطقه و استان دانست و توضیح داد: با تشویق و ترغیب استادان از ظرفیت‌های آنان می‌توان برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد تا ارتباط صحیح دانشگاه با جامعه و صنعت شکل‌ گرفته و دانشگاه به سمت تولید علم نافع و مفید رهنمون شود.

فلاح‌راد تشریح کرد: از دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می‌رود که دارای ظاهر و کرداری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: براساس دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری صادره از معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه‌ها و استادان در جلوی صف اجرای بخشنامه فوق قرار دارند و از استادان انتظار می‌رود که در ترویج بخشنامه و اجرای قوانین الهی و اسلامی در دانشگاه پیش‌قدم باشند.

انتهای پیام/