عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد، روز ملی فیزیوتراپی را به اعضای هیات علمی، کارشناسان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش وب دا، دکتر محمد رضا دارابی در این پیام آورده است:دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی فرصتی است برای قدردانی از یکی از مهمترین بخش‌های حوزه سلامت، متخصصانی که با دانش و مهارت خود ، بسیاری از مشکلات ناشی از درد، ناتوانی های حرکتی، آسیب های ورزشی و شغلی، سالمندی و بی تحرکی  را درمان می کنند.

بی شک با توجه به تغییر سبک زندگی ،کم تحرکی و زیاد شدن بیماری های اسکلتی – عضلانی ، افزایش سوانح و حوادث ترافیکی و بروز ناتوانی و معلولیتها، جایگاه همکاران برای کمک به درمان بیماران را برجسته و پررنگ نموده است.

نامگذاری این روز علاوه بر آنکه نشان دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه پزشکی در نظام سلامت بوده و اعتماد و اطمینان سیاستگذاران و متولیان بهداشت و درمان کشور به توان علمی و عملی دانش آموختگان این رشته در تسکین و درمان آلام بیماران را گواهی می‌دهد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روز ملی فیزیوتراپی را به همکاران و فعالین این عرصه که در پیشبرد اهداف علمی و درمانی مبتنی بر نیاز جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روز افزون این قشر زحمتکش و پُرتلاش را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

{jcomments on}