عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اعلام نتایج قطعی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکردمورخ ۲۱/۴/۹۸


وبدا؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام نتایج قطعی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مورخ ۲۱/۴/۹۸ خبر داد.
به گزارش وبدا؛ سید علی درخشان افزود: طبق اعلام و تایید هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری، نتایج قطعی انتخابات اعلام شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: پس از دریافت اعتبارنامه اعضاء هیات مدیره شهرستانها، با اعلام قبلی اولین جلسه این هیات مدیره ها، روز شنبه مورخ۵/۵/۹۸ برگزار خواهد شد.
به گفته وی، از شهرستان شهرکرد، بهرام مرادی با ۱۶۶ رای، علی صفدری با ۱۴۰ رای، فریده یزدانی با ۱۲۴ رای، بختیار پیک فلک با ۱۲۰ رای از پرستاران، حمید هاشمی بنی با ۹۱ رای از کارشناسان اتاق عمل، عباس بحرینی بروجنی با ۸۵ رای، عظیم ریاحی با ۸۰ رای از پرستاران، بهمن زمانی با ۷۲ رای از بهیاران، هدایت اله لله گانی با ۵۸ رای از پرستاران به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
به گفته وی، فرنگیس آقایی با ۷۰ رای، فریبا آل مومن با ۶۷ رای از پرستاران و مهین قاسمی پیربلوطی با ۶۲رای از بهیاران بعنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
درخشان گفت: از شهرستان لردگان نیز عزت الله جمالی با ۱۲۲ رای، خداکرم رحیمی با ۱۱۹ رای از پرستاران، اسکندر خدری سونکی با ۱۱۸ رای از بهیاران، نصرالله وصال نژادی با ۹۵ رای از پرستاران،محمد موسوی با ۹۱ رای از کارشناس اتاق عمل، حمید حسنی با ۷۳ رای، مهرداد محمدی با ۶۸ رای، سمانه طهماسبی با ۶۷ رای ، خدا خواست مسعودی با ۶۳ رای از پرستاران به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.
وی، محسن کریمی با ۵۱ رای، حسین محمودی با ۴۹ رای و عباس امیری ابراهیم محمدی با ۴۸ از پرستاران را از اعضای علی البدل انتخاب شدند این شهرستان برشمرد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: محمد حسین باقری با ۴۷ رای، مهدی پور نظری با ۳۵ رای، هاشم خالدی با ۳۳ رای، علیرضا ملک پور با ۳۳ ،فروغ نکوئی با ۳۳ رای، وحید ستار با ۲۷ رای ، الهه الهیان با ۲۳ رای، منا علائی با ۲۳ رای از پرستاران، علی میری با ۲۰ رای از کارشناس هوشبری به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شهرستان بروجن انتخاب شدند.

درخشان افزود: شیرین اسفندیار پور با ۲۲ رای، علی مرادی با ۲۲ رای ۱از پرستاران، نصرالله ضیاء با ۱۴ رای از کارشناس هوشبری نیز به عنوان اعضای علی البدل حوزه انتخابیه شهرستان بروجن معرفی شدند.

اعلام نتایج قطعی پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری

دانشگاه علوم پزشکی شهرکردمورخ ۱۳۹۸/۴/۲۱