عمومی | دانشگاه مراغه

برگزاری جلسات شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه مراغه


به گزارش روابط عمومی دانشگاه مراغه، دکتر ناصر صباغ نیا، مدیر پژوهشی دانشگاه مراغه ضمن اشاره به اهمیت تشکیل شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: این شورا یکی از مهم‌ترین شوراهای موجود در دانشگاه می‌باشد که با عنایت به روند رو به رشد فضای مبادله‌ای و سایبری در راستای سیاست‌گذاری و تعامل بین واحدهای مختلف داخل و خارج از دانشگاه، نیاز به همفکری و تبادل افکار دارد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این شورا، جلوگیری از موازی‌کاری بین مجموعه واحدهای دانشگاه مانند معاونت‌ها، دانشکده‌ها، ساماندهی نیروها در جهت جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها و ارتقاء بهره‌وری بوده است.
دکتر صباغ نیا افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۴ جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده است و در آن برای ساماندهی در خرید تجهیزات الکترونیکی و کنترل ولتاژ برق در ساختمان‌های دانشگاه و نیز الویت در خرید تجهیزات ایمنی و پشتیبانی و همچنین توجه به بروز‌رسانی منوها، درج اطلاعات و پر نمودن صفحات خالی در وبسایت دانشگاه مراغه و زیر پرتال‌های آن، تصمیمات مناسبی با حضور اعضای آن اتخاذ گردیده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص ساماندهی نیروهای این بخش، پاسداشت زحمات شبانه روزی آنان و تقویت آن تصمیمات مقتضی، اخذ گردیده است که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.
در پایان لازم به ذکر است که آخرین جلسه شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه مراغه با بررسی راهکارهای ارتقاء وبسایت دانشگاه در روز دوشنبه ۲۴ تیر ماه تشکیل گردید.