عمومی | دانشگاه تهران

امضای تفاهم‌نامه بین پردیس بین‌المللی کیش و شرکت دانش‌بنیان همانندساز بافت کیش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس بین‌المللی کیش ، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری بین این پردیس و شرکت دانش‌بنیان همانندساز بافت کیش به مدت پنج سال منعقد شد.

بر اساس این گزارش، شرکت همانندساز بافت کیش تنها تولید کننده صنعتی بیوایمپلنت‌ها و آلوگرافت در ایران و غرب آسیاست. این شرکت در چهار گروه تولید محصول فعالیت دارد؛ یک گروه محصولات بافت سخت است مانند انواع بافت‌های استخوانی، گروه دیگر محصولات قلبی و عروقی نظیر دریچه‌های قلبی، گروه سوم تاندون‌ها و لیگامنت‌ها و گروه چهارم محصولات این شرکت شامل بافت نرم و عموماً محصولات پوستی می‌شود. منشا این بیوایمپلنت‌ها و آلوگرافت‌ها، بافت‌های اهدا کنندگان است که در شرکت همانندساز بافت کیش با عملیات ویژه آماده می‌شود تا در بدن فرد نیازمند قرار گیرد.

این شرکت انحصاری در غرب آسیا تاکنون به ۶۷۰ هزار بیمار خدمات ارائه کرد و دارنده بالاترین استانداردهای تخصصی داخلی و خارجی در این زمینه است . محصولات این شرکت از سال ۱۳۸۷ به جامعه متخصصین جراحی ارتوپدی، دندان‌پزشکی، جراحان قلب و جراحان ترمیمی پوست در داخل کشور و خارج از کشور ارائه شده است.