عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان گفت: همایش علمی تخصصی «طرح احیای تالاب بین‌المللی انزلی» که مقرر بود در دانشگاه گیلان برگزار شود به‌طور غیرمنتظره لغو شد

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان گفت: همایش علمی تخصصی «طرح احیای تالاب بین‌المللی انزلی» که مقرر بود در دانشگاه گیلان برگزار شود به‌طور غیرمنتظره لغو شد.
محسن فلاح‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان با اشاره به لغو غیرمنتظره همایش علمی تخصصی طرح «احیای تالاب بین‌المللی انزلی، دورنما و چالش‌ها» اظهار کرد: صبح امروز مقرر بود، همایش علمی تخصصی «طرح احیای تالاب بین‌المللی انزلی، دورنما و چالش‌ها» با همکاری سازمان بسیج اساتید گیلان و دانشگاه این استان برگزار شود و با وجود اینکه مدعوین و علاقه‌مندان در دانشگاه حضور داشتند در ورودی تالار حکمت دانشگاه گیلان بر روی آنان بسته شد.

وی این نشست را کاملاً تخصصی و علمی عنوان و تشریح کرد: این همایش دارای مجوزهای لازم برای برگزاری بود که در اقدامی قابل تامل لغو شد.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان مطرح کرد: این همایش چهارشنبه دوم مرداد با حضور اندیشمندان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/