عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لرستان

کمیته دفتر هماهنگی امور اقتصادی شبکه های بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشکیل جلسه داد

کلهر/وبدا

کمیته دفتر  هماهنگی امور اقتصادی شبکه های بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور دکتر علی فرهادی مدیر کل حوزه ریاست ،دکتر طهماسب نظری مدیر ستاد اقتصاد مقاومتی دانشگاه ، اعضا وکارشناسان مربوطه  تشکیل جلسه داد .

به گزارش وبدا لرستان، دکتر علی فرهادی با تشریح و آنالیز مباحث اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت : شرایط امروز کشور به خاطر تحریم های ظالمانه دشمنان و استکبار جهانی ، شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی است و هم اکنون ما در جنگ اقتصادی با دشمنان انقلاب اسلامی هستیم و نیاز است که با برنامه ریزی های درست و عملکرد مناسب ، آحاد جامعه در همه مسائل اقتصادی برای رشد وارتقا شاخص های اقتصاد مقاومتی مشارکت همه جانبه داشته باشند .

مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد : بخش خصوصی نیز در پروسه های اقتصاد مقاومتی ومبارزه با تحریم های ظالمانه دشمنان نقش موثر خود را ایفا می کند تا بتوانیم در پیشبرد  اهداف اقتصاد مقاومتی درست و با دقت  موثر عمل کنیم .

دکتر فرهادی خاطر نشان کرد : فعالیت ها وبرنامه های کاربردی و عملی را مد نظر خود قرار دهیم و با استفاده از تمامی ظرفیت ها ومنابع موجود، بالاترین استفاده اقتصادی برای رشد کشور را بکار بگیریم و برای انتخاب کارشناسان اقتصاد مقاومتی در سطوح دانشگاه علوم پزشکی لرستان همواره باید معیارها و توانایی های افراد را بسنجیم .

مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه در بخشی دیگر از سخنان راهبردی خود افزود : دانشگاه علوم پزشکی لرستان درآمد عملیاتی دارد وباید برای درآمد های غیر عملیاتی در چارچوب اقتصاد مقاومتی نیز برنامه ریزی وچاره اندیشی کرد .

در ادامه این نشست ،دکتر طهماسب نظری مدیر ستاد اقتصاد مقاومتی دانشگاه با واکاوی بحث اقتصادی مقاومتی و اهمیت آن گفت : دفاتر هماهنگی امور اقتصادی شبکه ها تا کنون خوب عمل کرده اند وانتظار می رود که در این راه یاریگر ستاد اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان باشند. مدیر ستاد اقتصاد مقاومتی دانشگاه خاطر نشان کرد : بحث اقتصاد مقاومتی براساس فرامین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است و اهداف مختلف خود در اصول ۲۴ گانه ای که مد نظر رهبری انقلاب بوده است را نصب العین خود کرده است . هدف دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این رابطه طوری تعریف شده است که بتوانیم اقتصادمان را به نحوی طراحی کنیم  که در برابر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و دشمنان وبد خواهان ایستادگی کنیم .

دکتر نظری در ادامه افزود : اقتصاد مقاومتی مختص به همه ی  بخش های دانشگاه است و باید از همه پتانسیل های موجود استفاده کنیم و با خرد جمعی، در این زمینه کارها را با برنامه ریزی دقیق جلو ببریم همانطوری که مسئولین ومدیران ستادی دانشگاه به دنبال این مهم هستند .

در ادامه برنامه نیز امین قنبری کارشناس دفتر هماهنگی امور اقتصادی شبکه ها بیست برنامه مهم  در راستای اقتصادی مقاومتی را تشریح و توضیح داد و اعضا نیز پیشنهادات خود را بیان کردند.