عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

پرداخت سه ماه کارانه معوق پزشکان و پرسنل بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به تامین بخشی از مطالبات دانشگاه از سوی سازمان تامین اجتماعی از پرداخت سه ماه کارانه معوق پزشکان و پرسنل بیمارستانی این دانشگاه خبر داد.

محمد رضا وزیری در گفتگو با وب دا با بیان اینکه ۱۱۹ میلیارد ریال از مطالبات این دانشگاه از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده است خاطر نشان کرد: بر این اساس با دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معاون توسعه، تدابیری اتخاذ شد که از این مبلغ، کارانه معوق اسفند ۹۶ و فروردین و اردیبهشت ۹۷ پزشکان و پرسنل بیمارستانی پرداخت شود.

وی تصریح کرد: تا کنون کارانه ماه های اسفند ۹۶ و فروردین ۹۷ پرداخت شده است و مراحل پرداخت کارانه اردیبهشت ماه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: ازمحل اعتبارات ابلاغی، دارو و ملزومات بیمارستانها نیز به مدت  دو ماه تامین شده است. همچنین برای پزشکان تمام وقت دانشگاه  مبلغی به صورت علی الحساب پرداخت می گردد.

وزیری  با تاکید بر پیشرو بودن دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پرداخت کارانه پرسنل بیمارستانی و پزشکان در مقایسه با دیگر دانشگاه های کشور اظهار کرد: برای تمامی پزشکانی که قرارداد تفاهم نامه ای دارند ۵۰ درصد  از کارانه  تخصیصی تا سقف ۱۰ میلیون تومان به روز پرداخت میشود و همچنین علی الحساب قاصدک به پرسنل ،تا سقف ۵۰ تا ۶۰ درصد به صورت ماهیانه  ضمیمه فیش حقوقی پرداخت می شود.

{jcomments on}