عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

تاسیس ۸ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

یحیوی خبر داد:
راه‌اندازی ۸ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از مهر ۹۸ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: هشت رشته جدید از مهر ماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مازیار یحیوی صبح امروز در حاشیه نشست شورای تخصصی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: رشته‌های روانشناسی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی و مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی و رشته‌های فلسفه کلام اسلامی و فرآوری محصولات شیلاتی در مقطع کارشناسی ارشد از جمله رشته‌های جدید واحد بندرعباس است که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

وی به تلاش‌ها و خدمات رضایت‌بخش و باکیفیت این واحد دانشگاهی به مردم استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز استان همواره از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است.

رئیس شورای تخصصی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تمام رشته‌های آموزشی بر مبنای نیازسنجی استان مصوب و راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تلاش بر این است تا با فراهم‌کردن شرایط لازم بتوانیم نیروی کاردان و با مهارت کافی به شریان جامعه تزریق کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس ادامه داد: حضور استادان و اعضای هیئت علمی مجرب با صلاحیت علمی موجب شده تا داوطلبان، تحصیل در این دانشگاه را به دانشگاه‌های دیگر ترجیح دهند.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: فعالیت در چارچوب قوانین و مقررات و تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی از سوی استادان و ایجاد فضای مناسب و معنوی در سطح دانشگاه، این زمینه را فراهم آورده تا خانواده‌ها با خیال آسوده این دانشگاه را برای ادامه تحصیل و رشد فرزندان خود انتخاب کنند.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اکنون با بیش از ۱۰ هزار دانشجو، ۱۵۰ عضو هیئت علمی و ۱۰۰ رشته آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مرکز استان هرمزگان فعالیت دارد.