عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

برگزاری آزمون مراقبین سلامت و فصل اول بهورزان شاغل در شهرستان کنگان

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اهمیت آموزش کارکنان در ارائه خدمت باکیفیت بر مبنای اصول علمی به کلیه مراجعین و در راستای ارتقای و ارزیابی دانش همکاران از آخرین دستورالعمل‌ها و بوکلت‌های آموزشی گروه‌های مختلف سنی، آزمون برای گروه مراقبین سلامت شامل بهداشت خانواده، ماماها، کارشناسان بهداشت حرفه‌ای برگزار شد.
فاطمه آهوخوش بیان کرد: ارتقا دانش علمی کارکنان حوزه بهداشت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مراقبین سلامت و ماماها می‌بایست هم‌زمان با سایر فعالیت‌ها نسبت به علم‌آموزی و انتقال آن به گروه‌های هدف اهتمام ورزند.
وی در ادامه به اهداف برگزاری این آزمون اشاره کرد و گفت: این آزمون باهدف سنجش توان علمی مراقبین سلامت، بهداشت حرفه‌ای و ماماها و آشنایی مجدد با مطالب، دستورالعمل‌ها و فصلنامه‌ها برای این سه گروه برگزار شد.
فاطمه آهوخوش گفت: تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون مراقبین سلامت ۳۸ نفر بوده که با حضور ناظر استانی معاونت بهداشتی و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، حراست، امور عمومی و کارشناس گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان برگزار شد.

برگزاری آزمون فصل اول بهورزان شاغل در شهرستان کنگان


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اظهار داشت: جهت آگاهی بهورزان در مباحث مختلف بهداشتی هرساله طی ۳ مرحله از آنان به صورت استانی و هم‌زمان با سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این آزمون اطلاع از میزان آگاهی بهورزان در زمینه‌های مختلف بهداشتی و مداخله آموزشی برای بهورزان می‌باشد.
شرکت‌کنندگان در آزمون فصل اول بهورزان شاغل در شهرستان کنگان ۱۳ بهورز با حضور ناظر شهرستانی حراست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئول بهورزی کنگان در آموزشگاه بهورزی شهرستان کنگان برگزار شد.

انتهای پیام/ م.س-۳۰۷۰